Aloita ilmainen treenipäiväkirjasi jo tänään!

Voit kirjoittaa niin usein kuin haluat, lisätä kirjoituksiisi kuvia ja videoita, pitää tilastoja esimerkiksi painon kehityksestä ja
kommentoida nimimerkillä muiden kirjoituksia. Rekisteröidy nyt!

   sohvaperuna

sohvaperuna
Kategoria:

Kirjautunut viimeksi
19.05.2014 05:27

Nimi:
Tuomas

Sukupuoli:
Mies

Blogia luettu:
4221 kertaa

  1234 
 Sivu 1/4 

18.05.2014 Klo. 05:23

Kahden vuoden jälkeen.

Ei pitkään kestänyt treenipäiväkirjan vääntäminen.

Olen jopa todella yllätynyt miten monta kertaa minun kirjoituksia on luettu.

Paljon on kaden vuoden aikana tapahtunut eikä siihen ole juuri urheilu kuulunut mutta nyt olisi aika asettaa maltillisia tavoitteita.

En halua syyllistyä itsepetokseen keksimällä syitä miksi treeni ei ole kulkenut mutta asiaa ei ole helpottanut 5-6 nikaman välissä oleva “juttu”.

Lääkärissä on ravattu ja magneettikuviin olisi tarkoitus mennä.

Mutta mutta. Ei mennä siihen vaan menen niihin maltillisiin tavoitteisiin.

Paino nousi mukavuusalueen saavuttamisen jälkeen 100 kiloon ja siitä pitää päästä ensimmäisenä eroon. Tavoite on asetettu jo tovi kirjoitusta aikaisemmin ja nyt olenkin tilanteessa 92.5 kiloa.

Yritän taas muistuttaa itseäni vanhan valmentajani sanoilla “jos ei täytä treenipäiväkirjaa, ei jaksa treenata”.

Ne tavoitteet:

  1. Paino 89kg 14. heinäkuussa
  2. Paino 85kg 14. syyskuussa
Suuria urheilutavoitteta ei vielä ole.
Ensiksi paino sitten urheilu.

Ei kommentteja

23.04.2012 Klo. 19:12

Maanantai 23.04.-12

Aivan mahtavaa! Fiilis on korkealla!

Jalkapäivä pitkästä aikaa. En enää välittänyt “vammasta” mikä on jo monesti tullut esille.

Kukapa ei rakastaisi jalkapäivää? Siinä on jotain hienoa ja brutaalia, minkä takia itse suorastaan odotan seuraavaa treeniä.

Lämmöksi otin 20 minuutin lenkin suht korkeilla sykkeillä ja tarkoitus oli myös juosta samanlainen takaisin palauttavana mutta… Ei pystynyt, koska setämies käveli kuin Chaplin aikoinaan.

Lenkki: http://www.sports-tracker.com/#/workout/Sohvaperunax/e71agt3fmuc0m656

Sykkeet: 166 HRavg, 180 HRmax, 249 Kcal, 32g fat

Jalat: http://www.gymwolf.com/workout/22492

(Muokattu 23.04.2012 Klo. 19:13)

Ei kommentteja

23.04.2012 Klo. 16:29

Yhteenveto viikosta 16

Viikko 15 päätty sunnuntain tunnin sählyyn.

Viikko 16 oli hyvin vauhdikas ja äärimmäisen värikäs. Urheilu tai treenaaminen ei esittänyt pääosaa, vaan pääosan otti sosiaalisen elämän mullistukset sekä haasteet. Onneksi tähän päivään mennessä tilanteet on tasaantunut ja kenties jopa hallinnassa, niin voin aloittaa jälleen kunnon “kidutuksen”.

Maanantai tyhjä arpa.

Tiistaina: http://www.sports-tracker.com/#/dashboard

Lenkki meni yllättävän hyvin. Paskan nilkan kanssa miltein täydellisesti ja jopa lähelle tavoite aikoja. 19.87 kilometriä aikaan 2h 10min.

Sykkeet: ‎150 HRavg, 167 HRmax, 1392Kcal, 180g fat

Keskiviikkona oli kohtalon arpa suotuisa.

Torstaina kävin 45 minuuttia kiroilemassa selän kanssa ja vittuuntumassa muista hidastelijoista. Mun mielestä salille tullaan edelleen tekemään raakaa duunia, eikä vaan kävelemään käsipainon vieressä ympyrää. PRKLE!

Heitin salin jälkeen 14 kilometrin lenkin, reppu ja juomapullo mukana. Tuntui oudolta miten muutama kilo, 8 kilometrin juoksemisen jälkeen painoi yllättävän paljon.

http://www.sports-tracker.com/#/dashboard

Sykkeet: 146 HRavg, 175 HRmax, 945Kcal, 122g fat

Loppuviikko olikin pelkkää tyhjää arpaa treenien suhteen mutta muut arvat tuottivat voittoa.

(Muokattu 23.04.2012 Klo. 20:04)

Ei kommentteja

14.04.2012 Klo. 15:32

Lauantai 14.04.-12

Juoksu rullasi yllättävän hyvin vaikka nesteitä tuli kerrytettyä ihan kiitettävästi kroppaan. Paino kuitenkin pomppasi 78 kiloon niin ensimmäinen ajatus oli tukkoisesta kärsimyksestä.

No kaikki meni hyvin, nilkka voi hyvin ja homma luistaa.

Ostin helvetin kalliit juoksulenkkarit (köyhästä tuntuu) ja kunnon tuen nilkkaan niin alkoi tulemaan tulosta.

http://www.sports-tracker.com/#/workout/Sohvaperunax/c35abcmggeu1h41l

Sykemittari heitti jotenkin yllättävän piikin mikä todennäköisesti ei pitänyt paikkaansa, ellei mulla ole jokin rytmihäiriö. :D

Sykkeet: 154 HRavg, 197 HRmax.

Kulutus: 984 Kcal, 127g fat.

(Muokattu 14.04.2012 Klo. 15:32)

Ei kommentteja

14.04.2012 Klo. 15:25

Perjantai 13.04.-12

Karkkipäivä ja tunti sählyä :P

Ei kommentteja

14.04.2012 Klo. 15:24

Torstai 12.04.-12

Hollywood, hollywood… Jonain päivänä voin vielä hakea oppeja massakaudenspesialisteilta paikallisista kuppiloista ja nakkikioskeilta.

Mäkkäriä naamariin ja penaa niin pirusti. Kyllä musta vielä mies tehdään.

Yövuorot ovat aika pahoja vaikuttimia treeniin ja sen kulkuun mutta yllättävän hyvin kuitenkin kulki. Haluja treenata oli erittäin paljon, sama fiilis oli koko viikon mutta energiat vaan puuttui.

http://www.gymwolf.com/workout/21045

Aika loppui vaikka yritin pitää kovaa tahtia. Työt toisinaan estää luovan kehittymisen. Sunnuntaina sitten uudestaan salille selkäpäiväksi ja samalla hieman paikkaa menetettyjä toistoja.

Ei kommentteja

10.04.2012 Klo. 23:05

Tiistai 10.04.-12

Olipa kerran… Muistan hetken kun työkaverini kyseli tavoitteitani, miksi diettaan ja epäili, että mulle tulee hankaluuksia saada painoa kun dietti on ohi.

Suurella itsevarmuudella kerroin kuinka alle 10% rasvat olisi tavoitteena, eikä tuon massan saanti nyt niin vaikeaa ole… Olenhan sentään joskus painanut sen 93kg yms. yms. yms.

Kuinka väärässä ihminen voikaan olla.

En muistanut mitata aamupainoa mutta päivällä paino oli vielä 75.9kg.

Olen syönyt kuin sika jouluna mutta paino heiluu hitaasti. Tosin kehitys on ollut positiivista koko ajan mutta hieman liiikaa tulee notkahduksia.

Ei siis auta muu kuin kaivaa ruokapäiväkirja esille, ostaa pari pulloa öljyä ja aloittaa kirjailemaan. Vihaan sitä mutta… Tavoitteita pitää olla ja niissä on pysyttävä jos haluaa kehitystä.

Juoksu alkaa jo hieman kulkemaan, vaikka nilkka on hel**tin kipeä. Alan olemaan jo liian vakuuttunut marssimurtumasta. Näillä kuitenkin mennään. ”si vis pacem para bellum”

Laiskana en jaksa enää kirjoittaa suurempia speksejä vaan laitan linkin.

http://www.sports-tracker.com/#/workout/Sohvaperunax/ddkdtgb88ub4taup

Sykkeet oli 163 HRavg ja 174 HRmax.

Ei kommentteja

10.04.2012 Klo. 22:47

Maanantai 09.04.-12

Olka, ojentaja ja luonnollisesti latseja kiusasin aikani kuluksi.

Hieman aika loppui kesken, kun nukkuminen tuntui luonnistuvan hieman liiankin hyvin mutta lähes kaikki tuli tehtyä.

Vatsaa olisin kovasti halunut tehdä mutta jätin sen tuonnemmaksi.

Speksejä päivästä.

http://www.gymwolf.com/workout/20218

Ei kommentteja

  1234 
 Sivu 1/4 
Sivun yläreunaan